Monday 15 June 2015

Yes , Ive been stupid . Haha

Assalamualaikum ! 

Hello peopholls *hiks*

entry kali ni aku nak cerita siket ke-stupid-an aku dulu yang aku sudah sedar sekarang hahaha tadi sebelum tulis entry , idea mencurah-curah  sekarang..... &@#$^

-.-

ok . hm . tahu kan apa perasaan bila kita terbaca balik post-post kita kat facebook zaman batu paleolitik mesolitik dahulu kala?????? 

lagi2 gambar2 selpi yang peliks punya muka sampai aku pun rasa macam kenapa aku boleh selpi macam tu dulu -.-"

baru aku tahu dulu aku ni jenis suka post2 benda jiwang karat euw yacks . hahahaha ish kenapa lah kau memalukan diri sendiri ni nana . why nana why ....

okay ni kat bawah ni aku bagi tunjuk post aku kat fesbuk dulu2 


macam mau tampar diri sendiri ja bila baca balik

why nana why .....

okay tu sebahagian daripada post2 aku zaman batu dulu hahahahaha yang lain tak boleh bagi tunjuk atas sebab2 yang tertentu hiks :p

aku rasa macam haih kenapa lah aku boleh buat post2 memalukan diri sendiri aa hahaha aduhaiii

pastu dulu aku suka buat entry cintan cintun kan kat blog HAHAHAHAHAH tu lagi lah buat aku malu sampai sekarang aduhaii . so kepada sesiapa sahaja yang masih setia baca blog aku mahupun kenal atau tidak , sory lah , dulu aku agak mentah siket hahaha budak2 baru mo up lah kata kan xD


2013.....
when i was 16............
this is my sister and i . ( when i was 16 ) HAHAHAHA kenapa lah muka mentah sangatttt

haha yaa ... dulu jugak aku kadang2 luah apa yang aku rasa dengan semua orang even aku x kenal pun orang tu . senang sangat pcya orang -.- last2 rahsia tersebut disebarkann....

-.-

thats why aku letak tajuk entry kali ni " YES IVE BEEN STUPID" 


this is me right now .

haha okay itu sahaja coretan buat kali ini . okay bai ....
ASK ME ANYTHING YOU WANT ,
 HERE -> (CLICK HERE)

TWITTER : nurnanaa97
INSTAGRAM : nurnana97
ASK FM : nurnanaa

No comments:

Post a Comment

dah baca , comment lah sikit ;)