Friday 29 May 2015

Bongkar almari lama

Assalamualikum hello hai semoga hari-hari anda dirahmati Allah 

hee . aku tadi bongkar almari lama . 


then aku pun .. jumpa barang2 lama , photos , hadiah .




you know what aku rasa sedih bila tengok barang2 gambar2 tadi sebab ntah buat aku rasa semua tak sama macam dulu lagi . you know , dulu kita rapat dengan orang tu , we share all of the things with them tapi skg jadi stranger . sedih gila . macam tak pernah jadi apa . sedangkan , kenangan terlalu banyak . sometimes i was like ....    


dia dah lupa ka semua yang pernah jadi? 

dia tak pernah rindu aku dah ka even for once ?

so . firstly ... i got this thing from my bestfriend , ( no need to mention her here ) :) i really miss her . i swear i  really miss her . even masa aku taip ni , aku tengah nangis seriously . ya Allah i really miss her . 



okay ni pulak hadiah dari junior yang aku rapat dulu . Izyani Hassan . Ntah . skg xrapat dah . ntah keadaan tidak mengizinkan .dia pun hide moment wechat dia dari aku and ntah lah malas mo ambik hal . dik , if you read . i miss you . i really do :")


ini pulak folio aku masa aku umur 9 tahun ka 8 tahun ntah antara 2 lah . kitaorang kena suh buat folio pasal spider . haha ni contoh jew . folio sebenar aku dah hantar kat cikgu aku . ntah , ketawa aku tengok folio tu hahahah english x betul , grammar tunggang langgang tulisan lagi . lukisan lagi hahahaa aku memang bukan tangan seni haihh












ni pulak aku ikt pertandingan busana muslimah hahaahahahaha masa aku umur 12 tahun ya Allah muka aku ............ hahaha dorang kawan2 aku yang kasi make up ni . hahahhaa lucu gilaaa



ok lah thats all bai.......

ASK ME ANYTHING YOU WANT 
, HERE -> (CLICK HERE)

TWITTER : nurnanaa97
INSTAGRAM : nurnana97
ASK FM : nurnanaa

INTERESTING STORY TO READ!
-Kenapa tak follow back?
-I AM THE IPG STUDENT NOW
-AKU KENA GIGIT SERANGGA CHARLIE
-AKU KURUS? SALAH KE?
Me with my tudung pendek!!

WHAT ELSE TO READ:
-We went to Muzium Istana Diraja
-NANA TURNS 19
-Why I hate asrama so much?
-PENGALAMAN BERJERAWAT AFTER PAKAI LOCAL PRODUCT!

No comments:

Post a Comment

dah baca , comment lah sikit ;)